Τρίτη, Ιανουαρίου 23, 2007

Την ψώνισα?

Εμείς οι Ελληνόφωνοι, να μην ξεχνάμε να διαβάζουμε και το Αγγλικό blog μου γιατί άλλες φαντασίες έχω στα Ελληνικά και άλλες στα Αγγλικά. Μην με ρωτήσετε πως δουλεύει αυτο το μέρος του υποσυνείδητου γιατί δεν έχω ιδέα και δεν θέλω ούτε να το ψάξω.

Τα τρία χρόνια που έζησα στο εύκρατο κλίμα της Αγίας Παρασκευής, νόμιζα ότι οι ψωνάρες είναι βασικά στο Κολωνάκι. Πως θα σας φαινόταν όμως, αν είχα θήκη για το κινητό μου με γούνινη επένδυση, εσώρουχο με mouton (προβατάκι) επενδυσούλα, και ανεμιστηράκι τσέπης για να ξε-αχνίζω τα γυαλάκια μυωπίας μου? Πως θα σας ακουγόταν, αν γινόμουνα μέλος σε σύλλογο περιπατητών νυκτός στο χιόνι, έδινα 3 λουκάνικα για πρώινο σε κάθε παιδί μου, και άλειφα τα μούτρα μου με λίπος από σκατζόχοιρο κάθε πρωί πριν πάω τα παιδιά στο σχολείο? Πως θα σας φάνταζε, αν σας έλεγε ότι το υπόγειο του σπιτιού μας που είναι 185 τ.μ. το έχουμε κάνει γυμναστήριο με home cinema και 3 built-in βαρέλια με ποπ-κορν με γεύση σκέτη, καραμέλα, και Χριστουγεννιάτικη γέυση?

Αν δεν με αναγνωρίζετε, ελάτε να με "γνωρίσετε". Σας περιμένω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: