Τρίτη, Φεβρουαρίου 20, 2007

Το ράδιο και μια κριτική

" Σας παροτρύνομε να μας τηλεφωνήσετε! Θα σας εξυπηρετήσουμε όποιες και να αν είναι οι ανάγκες σας", άκουγα από τον Ελληνικό ραδιοφωνικό σταθμό του Μοντρεάλ καθώς δειλά δειλά οδηγούσα την υπηρεσιακή Κάντιλακ από το σπίτι στο πλησιέστερο εμπορικό κέντρο. Το κάθισμα μου το είχα προθερμάνει (στο low) και χωρίς να βγάλω το πουπουλένιο μου πανωφόρι ένοιωθα σαν να καθόμουνα πάνω σε δερμάτινη πολυθρόνα επενδεδυμένη με θερμοφόρα . Η διαφήμιση ήταν από γραφέιο κηδειών που φρόντιζε όλες τα διαδικαστικά για τον όποιον απερχόμενο ομογενή ήθελε να ενταφιαστεί στη Ελλάδα. Μην γελάτε, εσείς οι " εν τη πατρίδη ομογενείς", γιατί δεν αργούν οι μέρες που θα διαφημίζουν οι όλοι οι Βαλκάνιοι μετανάστες στα ραδιόφωνα και στις εφημερίδες τα ανάλογα services.

Δεν γράφετε κανένα comment στο blog μου αλλά μου τα λέτε τηλεφωνικώς. Ακούω λοιπόν από μερικούς ότι τα γραφούμενα μου έχουν κάτι σαρκαστικό, κάτι λυπημένο, κάτι πικρό. Και ο Φίλλιπος ο Δρακονταειδής (μεταφραστής και συγγραφέας) μου γράφει ηλεκτρονικά, αφού διάβασε το βιβλίο μου, ότι φοβάται ότι δεν θα έχει τόσο απήχηση στην Ελλάδα που είναι μια χώρα που αγνοεί το χιούμορ. Άρα εγώ έχω χιούμορ? Η πάλι σας γράφω μια πικρή και λυπημένη κριτική για το βιβλίο μου?

http://www.myriobiblos.gr/texts/contents_drakontaeidis_gr.html
http://www.protoporia.gr/protoporia/author.asp?author%5Fid=907802&product%5Fid=273342&mscssid=AQBAX57HH3SQ9PTRUPJRN6K8UW97C8RA
Φ. Δρακονταειδής

Δεν υπάρχουν σχόλια: